Search

Products

Kata-Kata Aluan

Salam Perkenalan para pembaca blog yang setia..

Di ruangan blog ini saya akan kongsikan sedikit sebanyak mengenai ruang-ruang yang dapat kita selami dalam menceburi bidang jualan melalui internet. Memandangkan saya juga melalui proses menimba ilmu, mungkin ada sesetengah info yang saya bincangkan atau kongsikan telah anda ketahui. Tapi tidak salah jika sekiranya saya jadikan blog saya ini sebagai panduan atau perkongsian idea bagi mereka-mereka yang masih baru dalam bidang perniagaan melalui internet ini. InsyaAllah, saya akan cuba menjadikan blog ini lebih menarik dan menepati kehendak pembaca sekalian.

Anda juga boleh meluahkan pendapat anda melalui blog ini dengan menghantarkan info anda kepada saya menerusi email erpuzy159@yahoo.com. Sekiranya ia menepati objektif blog ini, saya akan postkan hasil tulisan anda di sini beserta nama anda sekali.

Sekian,

Nozi

Monday, March 23, 2009

Contoh eBook Cover

Assalamualaikum,

Ni saya sertakan dua design ebook cover yang simple hasil dari koleksi minisite ini. Menarik bukan? Just simple one. Design ni saya buat hasil dari koleksi minisite ini. Tapi kita boleh edit lagi cover ni supaya nampak lebih menarik. Tapi ada sesetengah ebook yang covernyer simple sahaja. Kadang2 yang simple itu menarik. Apa yang lebih penting, isi kat dalam tu yang kena bagus dan banyak manfaat.



-------------------------------------------------------------------------------------------------

No comments:

Post a Comment