Search

Products

Kata-Kata Aluan

Salam Perkenalan para pembaca blog yang setia..

Di ruangan blog ini saya akan kongsikan sedikit sebanyak mengenai ruang-ruang yang dapat kita selami dalam menceburi bidang jualan melalui internet. Memandangkan saya juga melalui proses menimba ilmu, mungkin ada sesetengah info yang saya bincangkan atau kongsikan telah anda ketahui. Tapi tidak salah jika sekiranya saya jadikan blog saya ini sebagai panduan atau perkongsian idea bagi mereka-mereka yang masih baru dalam bidang perniagaan melalui internet ini. InsyaAllah, saya akan cuba menjadikan blog ini lebih menarik dan menepati kehendak pembaca sekalian.

Anda juga boleh meluahkan pendapat anda melalui blog ini dengan menghantarkan info anda kepada saya menerusi email erpuzy159@yahoo.com. Sekiranya ia menepati objektif blog ini, saya akan postkan hasil tulisan anda di sini beserta nama anda sekali.

Sekian,

Nozi

Saturday, April 4, 2009

Percuma!!! - Interview Bersama 7 Blogger Malaysia

Dapatkan eBook percuma '7 Blogger Malaysia'


eBook ini adalah hasil daripada interview bersama 7 Blogger Malaysia yang disediakan oleh Mohd Zulfadhli B Suddin a.k.a SmartZul @ SmartUsaha.com

Sila emailkan kepada erpuzy159@yahoo.com sekiranya anda ingin memuat turun eBook ini. Ianya Percuma dari SmartUsaha.com

Sekian,

Nozi

-------------------------------------------------------------------------------------------------

No comments:

Post a Comment