Search

Products

Kata-Kata Aluan

Salam Perkenalan para pembaca blog yang setia..

Di ruangan blog ini saya akan kongsikan sedikit sebanyak mengenai ruang-ruang yang dapat kita selami dalam menceburi bidang jualan melalui internet. Memandangkan saya juga melalui proses menimba ilmu, mungkin ada sesetengah info yang saya bincangkan atau kongsikan telah anda ketahui. Tapi tidak salah jika sekiranya saya jadikan blog saya ini sebagai panduan atau perkongsian idea bagi mereka-mereka yang masih baru dalam bidang perniagaan melalui internet ini. InsyaAllah, saya akan cuba menjadikan blog ini lebih menarik dan menepati kehendak pembaca sekalian.

Anda juga boleh meluahkan pendapat anda melalui blog ini dengan menghantarkan info anda kepada saya menerusi email erpuzy159@yahoo.com. Sekiranya ia menepati objektif blog ini, saya akan postkan hasil tulisan anda di sini beserta nama anda sekali.

Sekian,

Nozi

Monday, March 16, 2009

Koleksi Grafik MiniSite


Adakah anda inginkan grafik yang cantik untuk Website anda?

Di sini, saya sertakan satu package grafik yang sangat hebat yang boleh anda gunakan untuk membina laman web anda.

Selain daripada itu, anda akan dapat percuma 'Font' yang menarik yang boleh anda gunakan untuk membuat Cover untuk eBook sekiranya anda ingin menghasilkan eBook. Begitu juga design eBook cover yang menarik yang boleh anda gunakan.

Jangan lepaskan peluang ini. Sekarang hanya dengan RM5 sahaja anda akan dapat sesuatu yang amat berharga untuk anda.


Sila lihat langkah di sebelah untuk meneruskan pembelian. Setelah Langkah 2 selesai, saya akan menghantar pesanan anda dalam masa 48 jam.
Saya jamin, anda tidak akan menyesal dengan Koleksi Grafik Minisite ini.

No comments:

Post a Comment